Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frode`s Civic Type R

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by RiZLa View Post
    Men det skulle vært noe som heter ML70 ja.. Mille 3"
    AMEN Nå kommer Massimo den 6 juli, så du får sette deg i bilen og komme ned å si han et alvorsord, Lars Ove
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Var på Hansen å hentet ny ampen min, og Hl70 pluss litt kabel og annet småteri..

Ampen hadde serienummer 493, så da er det vell den andre som sto i bilen din Jonny?

Er usikker på hva jeg skal gjøre i bagasjerommet, lurer på å sette begge ampen oppreist, så he ett plexiglass foran eller noe.
      Er ikke sikker på hva som blir best, så jeg er veldig åpen for forslag til hva jeg skal gjøre baki der...

Nå skal jeg å Lars Ove ut på Skarseth gård for å lage a-stolper!
      Honda Civic Type R

Alpine - Hertz- Brax

Med HONDA på hjertet!

Comment

mener jeg hadde 492 og 493 ja,så da har du nok fått begge "mine" amper.
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

"billig" den sonus kabeln.. men grom da strøm kabelene til connection kan man jo slå knute på

Ser bra ut prosjektet
          sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by LLH View Post
            "billig" den sonus kabeln.. men grom da strøm kabelene til connection kan man jo slå knute på

Ser bra ut prosjektet
            Den er jo nesten gratis sammenlignet med stinger expert da
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Man får vel omtrent 2 meter connetion strøm kabel for 1 meter stinger expert hehe. RCa kablene til stinger har jeg aldri sett på prisen på...
              sound.vision.soul

Type R

Comment

Rca kablene er ikke billige de heller... jeg betalte rett under en høvding, for en på 3,7 meter..
                Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Ble en sen kveld på meg selv og RiZla på Skarseth idag, men fikk gjort mye!

Splitter nye ubrukte Hl70 får smake vinkelsliper! Syns de var for stor til å ha oppi en a-stolpe sånn som de var, så de ble "slanka" litt...

Før og etter.

Plastringene som er til å holde gitteret ble også slipt ned til det kunn var igjen det mest nødvendige. Her er de limt fast på a-stolpen.

I side speilet er det mulig å få ett glimt av RiZla him self!

Forsterkning av ringen med trebiter.

Måtte en del kutting til for å få plass til mellomtonene.

Etter en del sliping ble det plass til de.

Stolt eier holder opp resultatet!

Hl70`ene slik de burde ha vært levert, små og søt!

Etter en go klomp med støpeplast ble de seenes slik ut, å det var så langt vi kom idag... Blir vell gjort færdig på lørdag sansynligvis!

Honda Civic Type R

Alpine - Hertz- Brax

Med HONDA på hjertet!

Comment

Haha, bilde når du står med vinkelsliper og elementet i hånden er ubetalelig men ble bra resultat ihvertfall
                    Last edited by Defus; 29-06-2007, 15:14. Reason: Må lære å lese før jeg klikker meg videre
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Hvorfor i alle dager tengte ikke jeg på å gjøre slik med mine HL70?? De ble jo MYE penere jo..Gleder meg til ferdig resultat
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Ja ned trimmingen er det mester hjernen RiZla som har tenkt ut, var jævla skeptisk til å bynne å dra igang med vinkelsliper på de, men det ble jo bra!
                        Skal prøve å få gjør færdig kablingen fram til de idag, så er det bare å koble opp når a-stolpene blir færdig, som de sansynligvis blir i helgen!
                        Honda Civic Type R

Alpine - Hertz- Brax

Med HONDA på hjertet!

Comment

Den slipinga av mellomtonene var rett og slett Sexy!

Blir kjempe fint dette her!
                          Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Ett spørsmål bare... Hvordan fester du dem etter at du har fjernet muligheten for å skru dem fast?

Comment

Skal lime de fast med limpistol var planen... Sterkt nokk til att det sitter og sprøtt nokk til at det går an å bryte det løst om det skulle være noe!
                              Honda Civic Type R

Alpine - Hertz- Brax

Med HONDA på hjertet!

Comment

Gjennomslagsbolt fra senter på magneten ut igjennom cone'n og islagsmutter på baksiden burde være planen for innfesting....

Jeg må bare si at dette så unektelig jævlig fett ut Inspirerende og mye gode ideer til min egen mr2 som jeg skal starte på så snart økonomien og tiden tillater det.
                                Sture Vedal

Comment

Working...
                                X